ØNSKER DU Å KJØPE NOE?

søndag 28. september 2008

Snøggel - vognpose

"Snøggelbøggel" sydde jeg etter inspirasjon fra en annen blogger.

Det var så vanskelig å finne en søt vognpose når storesøster var liten. Og med tanke på at jeg ventet jente nr 2, sydde jeg matchende vognposer til søskenvognen.


Den første jeg sydde var i fleece med jersey fòr.
Foret med gammel stoffdyne.



Den/de neste sydde jeg i poplin utenpå, vindtett og vannavstøtende i fargene rosa og lime.
Foret med grått fleece.
Lokkene til posene kan taes helt av så bunnen kan fungere som liggeunderlag.
Lokket kan åpnes ved fotenden i tilfellet skitne støvler som kan luftes ut, hehe :)
Lokket kan også åpnes og fylles med varm dundyne som er sydd til å passe inn.


Uff, dette var skikkelig dårlige bilder. Må få tatt noen nye bilder ja.

2 kommentarer:

ingridmarie sa...

Hei Kaos! Så flotte ting du lager!Takk for flott oppskrift på korleis ein skal få teller på bloggen sin! Eg brukte den og har no fått teller på bloggen min! Dette var jo ei super oppskrift òg, så no fekk eg det til!!Godt at nokon tek seg tid til å hjelpe oss nykommerne :) Ha ei flott veke! Varm helsing frå Ingridmarie i den hemmelige hagen

Villblomsten sa...

Hei :-)

Så mye flott du har laget !! :-)